RECENZE

ingrowing - cyberspace - Cyberspace /Shindy prod./

ingrowing - cyberspace (reedice)    ingrowing - cyberspace (původní verze)
Když se mi do ruky dostalo tohle CDčko, hned na první pohled mě zaujal super obal (a to Aleš viděl jen tu starou verzi obalu, které to foto jsem už viděl v jedné učebnici angličtiny a mě se teda narozdíl od novýho perfektního vůbec nelíbí -pozn. Gory). Jestli bude taková i hudba, mám se nač těšit. Ingrowing si už určitě album zaslouží a tak se zvědavostí zasouvám disk do přehrávače a poslouchám. Po intru se na mě valí pekelná grind coreová smršť. Lidi to je paráda!!! Tahle deska nemůže žádného metalového maniaka nechat chladným. Ze skladeb bych chtěl vyzdvihnout hlavně super vypalovačku Sunken a závěrečnou Synergy 0.29.
Navíc CD obsahuje bonus v podobě dema Deformed, které vyšlo jako splitko s kapelou Contrastic. Zkrátka za málo peněz, hodně muziky, ale né ledajaké. Odložte na chvíli Napalm Death a poslouchejte Ingrowing!!!.

1 Aleš

DEMISE - Outcome of... /demo 97/

Přiznám se, že o téhle kapele jsem ještě nikdy neslyšel, a tak jsem byl moc zvědav, co tihle polští chasníci předvedou. No, byl jsem velice mile překvapen. Demise servírují velice melodický death metal. Rychlé pasáže se střídají s pomalými a vokál je někdy až blackový. Tenhle styl muziky mám moc rád... Demo obsahuje šest skladeb a má velice dobrý zvuk. K nejlepším písním patří bezesporu hned úvodní The Beginning a třetí Oblivion. Takže jestli se vám líbí Depresy, Hypocrisy, nebo třeba Septic Flesh, určitě neváhejte. Demáč seženete také u Epidemie rec.

2 Aleš

Band Contact: Demise, Marek Matkiewicz, Szczecinska 9, 82-300 Elblag ; phone: (055) 234-82-98

DEFLORACE - 11 Murders /Leviathan Rec./

Po demu Dreams Of Serial Killers, které bylo častým návštěvníkem mého přehrávače se Deflorace propracovala ke svému prvnímu albu, které je mimořádně pestré. Každý song je neskutečně agresivní a má dostatek šťávy. Když připočteme kapele totálně zvrhlý humor, dostáváme celkový obraz celého alba. Skladby jako It Was Václav Mrázek, nebo A Kilogramme Of Meat From Fritz s vámi určitě zatočí. A nejen ty. Konec alba obstarává jakási grind dechovka, která odrovná každého. Chlapci natočili album plné nápadů a řekl bych, že nechybí ani melodické postupy. Kdo má rád grind core a černý humor, jistě nebude litovat

1- Aleš

Band Contact: Jari Vrbica, Sedlnice 104, 742 56

GRENOUER - Border Of Misty Times /MC 97/

Tak tahle ruská grupa nám předkládá ryzí death metal, který je velice dobře zahraný a co mě velice mile překvapilo byl zvuk. To je ale vše. Velkým záporem je veliká podobnost všech skladeb a hlavně, dostavuje se nuda. Kazeta obsahuje sedm skladeb plus intro. K nejlepším kouskům patří hned ta úvodní Faces Of Death, která působí velice melodicky. Grenouer jsou velice dobří muzikanti, ale chybí nápady, což je opravdu velká škoda. Kdo však má rád typický death metal, myslím, že nebude zklamán.

3 Aleš

Band Contact: P.O. BOX 631, Perm - 23, 614023, Russia

GREEDY INVALID - The Cold Of The Past /demo/

Greedy Invalid - The Cold Of PastNa našem doom nebi se objevila další hvězdička. Jejich demáč mě velice zaujal. Někdo by mohl tvrdit, že takových kapel jsou tu stovky, ale jak kluci sami tvrdí, muzika je buď dobrá nebo špatná. Greedy Invalid hrajou dobře! Po kytarovém intru přichází úvodní skladba Empire Of The Death, která jasně charakterizuje tvář kapely. Jalyho vokál se střídá s hláskem zpěvačky Andrei, prostor dostávají také klávesy a velice se mi líbí melodické kytary. Opravdovou hitůvkou je skladba Grief, která je opravdu vynikající! Ještě bych měl podotknout, že demo zdobí nádherný obal.
Koho štvou poslední Paradise Lost, nechť poslouchá The Cold Of Past!

2 Aleš

Band Contact: Jiří Holáň, J.V. Choráze 1491, 742 58 Příbor

DYING PASSION - No Time /demo/

Pokud jsou Greedy Invalid dobře propečení, tak Dying Passion jsou zralí k nakousnutí! Zpěv Zuzany Lípové je velice dobře doplňován vokálem Standy Jelínka. Hned úvodní pecka No Time ukazuje, že kapela nasadila laťku hodně vysoko. Další skladbou je Smoke And Dust, jejíž melodii si pobrukuju každé ráno v autobuse. Pak následuje New World a nádherná Bloody Crying. Jsem nadšen a s radostí obracím kazetu, kde číhá asi nejlepší skladbička When I Die. Celé dílo zakončuje instrumentálka Erection.
Prostě kdo miluje doom metal, tohle musí mít doma. Dal bych plný počet bodů, ale chci, aby bylo příště co překonávat. Jen tak dál...!!!

1- Aleš

Band Contact: Zuzana Lípová, Čajkovského 38, 787 01 Šumperk

BEAST OF PREY - ...and now he's sleeping /demo/

Dotřetice doom, tentokrát ze Slovenska. Bohužel nedosahuje kvalit předešlých kapel. Né že by se chalani nesnažili. Je zde dost velice solidních nápadů, které však nejsou dotáhnuty do konce. Navíc veškerou snahu hatí katastrofální zvuk. To je obrovské mínus. Demo obsahuje šest skladeb plus intro. Mezi ty lépe vydařené kousky patří čtvrtý song Aeneas a následující In Arms Of Death. Docela mě to mrzí, protože kapela se opravdu snažila. Obal je naprosto profesionální, nechybí texty ani děkovačka. Doufám, že příště to bude lepší. Držím palce, aby to vyšlo!.

3- Aleš

Band Contact: Peter Stankovič, Majerský Rad 59, 963 01 Krupina, Slovensko ; tel.: 0856/220 47

ABSTRACT - Aestuum II (MCMXCVIII) /demo/

Další vyjímečnou smečkou ze Slovenska jsou Abstract. V čem spočívá jejich kouzlo? Hrají velice originální hudbu a výborně ovládají své nástroje. Instrumentální metal, to už chce opravdu hodně nápadů a že jich chlapci použili nespočet. Kazeta obsahuje sedm krásných skladeb naplněné ponurou atmosférou. Asi největším kouzlem nahrávky je jedna zvláštní věc. Pokaždé, když slyším tuhle kazetu, nalézám zde úplně nové prvky, které jsem předtím nezaregistroval. Aestuum II se prostě musí poslouchat. Doporučuji poslouchat ve tmě s nohama na stole a se sklenkou vína v ruce. Moc dobrá věc tenhle Abstract!!!.

1- Aleš

Band Contact: Peter Lengsfeld, Moskovská 25, 974 01 Banská Bystrica, SLovensko;
tel.: (+0421) 88/42 31 912

ENTRAILS - Serpent Seed /Leviathan Rec./

entrails - serpent seedV dnešní době je velice populární black metal (jestli se dá vůbec o black metalu hovořit) v popředí s klávesami a dívčím zpěvem, což mě dost nudí a otravuje. Byl jsem moc zvědav, co předvede Blackosh a jeho bližní. Deather mě upozorňoval, že nejde o žádný blackpop, ale o pořádný black metal ála Marduk. To se do puntíku potvrdilo a tohle dílo ještě překonalo všechny mé představy. Od prvního songu se z beden valí ďábelská bouře, která s vámi bude lomcovat po každém poslechu téhle desky. Vokál, který obstarává sám Blackosh je dostatečně agresivní a brutální, až mi běhá mráz po zádech. Dalším plusem jsou bezesporu cover verze od Exorcist (Victory Of Darkness), Crux (Nightdemons) a Root (The Way Of Destruction), které jsou zařazeny na konec celého pekelného díla. Když tahle deska spatřila světlo světa, církevním hodnostářům se v Čechách a na Moravě určitě značně přitížilo... Kdo zbožňuje klasický black metal, nechť sáhne po Entrails. Maniac Butcher mají konkurenta.

1 Aleš

Band Contact: Igor Hubík, Ant. Slavíka 9, 602 00 Brno ; tel 00420/5/577493 (Igor taky vede fan club Krabathoru)
MC i CD seženete také na adrese IN DEED HELL zinu.

DESECRATED DREAMS - Raven Forest /demo/

O slovo se opět hlásí Slovensko s dalším zdařilým materiálem v podání Desecrated Dreams. Když jsem poprvé pustil tuhle kazetu, z přehrávače se ozvalo nějaké špatně nahrané techno, které se slilo s úvodní skladbou Hidden Death, což byl docela dobrý vtípek. Kapela podává velice technický death metal a opracdu je co poslouchat. Zvuk made in Exponent, není třeba více komentářů. Kluci si dali opravdu záležet, obal je ukázkový, nechybí texty ani děkovačka. Vše jak má být. Těžko vyzdvihovat nějakou ze šesti skladeb, když všechny působí velice uceleně, jistě a hlavně zkrývají nespočet nápadů. Jsem opravdu zvědav, co kapela vyplodí příště, protože Desecrated Dreams jsou velkou nadějí do budoucna.

2 Aleš

INFANTICIDE - Infanticide /Tomi Rec./

infanticide-infanticideKdo si zaškatulkoval tuhle kapelu jako čistě death metalovou, bude po poslechu jejich prvního samostatného alba (na CD vyšlo jejich splitko s rakouskými Deprešion, ale to určitě všichni dobře víte) buď zklamán, nebo příjemně překvapen. Abych byl upřímný klaním se spíše k té druhé variantě. Tak pestré a barevné album jsem už pěkně dlouho neslyšel. Po dvou úvodních skladbách Eyes So Deep a Pistol In The Anal, kde ještě můžeme mluvit o death metalu, následuje IQ 75, která je dosti experimentální. Poté přichází rána do vazu (alespoň pro mě) v podobě songu Trilogy, která je opravdu skvostná, i když ji asi každý neztráví. Další překvapení na sebe nenechá dlouho čekat. Zatímco česky zpívaná vypalovačka Fak jů zatr má grindový nádech, Land Of Fallen Fishbones je směs řekl bych až trip-hopových zvuků a nemá nic společného s metalovou hudbou. Album zakončují The City a In The Open House, které jsou laděny zase do hard coru, i když i o tom by se dalo polemizovat. Zkrátka ortodoxní metalisté asi jásat nebudou, ale na druhou stranu kluci udělali všechno pro to, aby se posluchač nenudil a třebaže jsou teprve na začátku cesty, hodnotím jejich album kladně. Apropó, obal je vynikající !

2 Aleš

Band Contact: Tom Jilík, Farská 1014, 686 04 Kunovice; tel.: +420-632-549 626

AGGRESSIVE TYRANTS - Žužlání klitorisu zdechlé narkomanky /demo/

Po prvním demu (které se velmi vydařilo), je tu další kusanec této grindové smečky. Již při prvním zhlédnutí obalu vás zaujme jeho velmi nechutné zpracování (mě připadá jako jedno z nejnechutnějších, co jsem kdy viděl), booklat na A miminko je na světě by v porovnání s tímto mohl sloužit jako omalovánky pro děti ve školce. Je docela škoda, že kluci neuvedli alespoň několik textů, protože názvy songů jako např. Sepnutí předkožky penisu sešívačkou, nebo Rozdrcení embrya žaludem penisu při souloži jsou řádně zvrhlé. Asi nejvíc mě dostal song Kokokokokoko dák - výborný bordel!!! Tohle všechno podtrhuje velice dobrý zvuk. Doporučuji všem grindovým šílencům a maniakům.

1 Martin

Band Contact: Jindra Jasan, Služátky 30, 582 91 Světlá nad Sázavou

PURULENT SPERMCANAL - Legalize For Cannibalism /Leviathan Rec./

Co se zde dá hodnotit kladně? Zřejmě jenom obal a booklat. O hudbě se v tomto případě mluvit nedá ani kdybych se přemáhal jak chtěl. Možná, že nerozumím humoru, ale od nahrávky očekávám hlavně hudbu, která je na tomto CDčku k nenalezení. Album obsahuje miniCD Sperman a celkem tu najdete 29 songů, které jsou přehráty za půl hodiny, takže ani nezaregistrujete jejich začátky a konce. Možná, že někomu se zalíbí alespoň jejich názvy jako např. Gay Country Club, Hormonal Chaos, My Disk Is Hit apod. Opravdu nechci nikoho podceňovat, ale opravdu nevím, komu by se tahle nahrávka mohla líbit. No, možná, že se pletu. Možná jsem to celé nějak nepochopil...Jen je mi líto, že některé kvalitní kapely čekají již delší dobu na svůj debut, přitom Purulent Spermcanal mají už dvě alba na svém kontě. Sorry, ale nemohu jinak.....

5 Aleš

Band Contact: Marek Petrouš, 17. listopadu 749, 708 00 Ostrava

MORDUM - Systems /demo 95/

mordum - systemsDlouho jsem dumal, zda mám psát o téměř čtyři roky staré nahrávce, zda to má ještě význam. Jenže po poslechu mi to prostě nedalo a recenzi jsem zplodil. Mordum produkují technický death metal (alespoň tady na této nahrávce, ptal jsem se dosti lidí a nikdo zatím neví nic o novém materiálu, tak se nechme překvapit), kde nechybí klávesové vstupy, akustické vybrnkávačky a ve skladbě Incomplete Imitations Of Humanity můžeme slyšet ženský zpěv, který obstarává Andrea Simonyaková. Možná si teď myslíte, že jde o nějaký obyčejný doom/death, ale mýlíte se! Mordum umějí řádně přitlačit na pilu a dokazují to hlavně ve skladbě The Needle, která je opravdovou ukázkou smrtícího stylu. Chlapci vědí jak death metal obzvláštnit a přitom nevyměknout. V tom je jejich obrovská přednost. Ještě bych měl možná upozornit, že o produkci se posterali Rasťo Krčmárik a Maroš Hladký, hráči dříve metalového Gladiatoru a celá tahle kolekce byla nahrána ve studiu Exponent. Možná je trochu škoda, že booklat neobsahuje texty, ale jen jakési myšlenky, které jsou spojeny s filozofií téhle kazety. Metalisto, you need Systems!!!

2 Aleš

Band Contact: Roman Köröši, Lesnická 7, Košice, Slovensko; tel.: +42-(0)95-437 288

TREST - Bow To Change /demo 97/

Tahle slovenská partička hraje muziku velmi pohodovou, žádný death natož pak grind. Je to hodně zajímavá směs HC a trashe, občas říznutá snad i jazzem (a co já vím čím dalším...!?!). Jednotlivé songy nejsou moc dlouhé a pěkně šlapou. Hudba je dostatečně melodická a rozmanitá, doplněná slušným zpěvem. Nevím, k čemu bych je přirovnal - což je jedině dobře, prostě je to TREST!

2 Marek

Band Contact: Oliver Ondráš, Popradskej brigády 743/16, Poprad 058 01, Slovensko;
tel.: 00421/92/640 64

FLESHLESS - Grindgod /Obscene prod. 99/

fleshless - grindgodPo minutu a půl dlouhém intru "Daemonic Exordium..." už to jede a zastaví se až po asi osmdesáti minutách minutách. CD totiž obsahuje bonusy v podobě super opusu "Free Off Pain" a celého dema "Grinding"!!! Vychvalovat Vladimírův vskutku apokalyptický vokál snad ani nemá cenu - prostě kdo to neuslyší, nepochopí. Jediná škoda je, že bicí nahrál automat. No co se dá dělat.... Ale songy "Grindgod", "A Piece Of Flesh" nebo "Doomed Glorification Of Blasphemy" jsou prostě super. Další geniální věcí na tomhle CD je cover od MASTER'S HAMMER "Každý z vás" s hostujícím zpěvem. K dobré tradici patří opět velice zdařilý obal. FLESHLESS jednoduše ukázaly, kdo je u nás bohem grindu (GRINDGOD). No, kdo asi?
(Odpovědi slosujeme - případné ceny u Aleše!!!)

1 Marek

Band Contact: Vladimír Prokoš, Sněžnická 83/14, 405 02 Děčín 10, Czech Republic
web site: http://fleshless.musicpage.com , e-mail: fleshless@email.cz
Obscene Productions, Miroslav 'Čurby' Urbanec, Dolany 117, 533 45 Opatovice nad Labem
web site: http://members.xoom.com/obsceneprod e-mail: obscene@pceczcom.cz

KAPYBARA - Enola Gay /demo 97/

kapybara - enola gayDemáč "Enola Gay" se line ve středním tempu řízného trash/deathu. Zpěvák se snaží i o zpestření prostřednictvím čistého zpěvu ("Stupid Machine", "Enola Gay") - naštěstí jde jen o náznaky. Mám totiž pocit, že mu tato poloha příliš nesedí. Celkově ale demáč čítající pět songů určitě zaujme. Velmi dobré! Za zmínku jistě stojí i dobrý zvuk a parádní obal.

2 Marek

Band Contact: Jan Procházka, J.Š.Baara, České Budějovice 370 01; tel.: 038/236 19

MORGENGRY - Love With Hate /demo 96/

Zvuk jihlavské kapely MORGENGRY mě velmi překvapil. Nevím, jestli to tak mělo být, zvuk mi připadá takový neúplný a právě proto se mi líbí. Působí originálně. A o co jde? Něco z death metalu, možná doomu, kytary občas tíhnou snad až k heavy metalu. Prostě velmi zajímavá, mému uchu lahodící směs. Zpěv - to je samostatná kapitola. V každé písni na to jde zpěvák trochu jinak. Vše zakončuje instrumentální "Graveyard Elegy". Paráda! K tomu si připočtěte barevnej obal a máte skvělej demáč (a za 50,- - no nekupte to!)

2 Marek

Band Contact: Petr Pádivý, Dolní Cerekev 120, 588 45

SACRARIO - Advanced Tape /demo/

Brazilská čtveřice hrne fakt pohodovej trash/death metal. Řezavé kytary neuhnou ze stylu ani na moment, ani v jedné ze čtyř kompozic. Vůbec z celého dema čiší nadhled a energie. Kluci to maj prostě v malíku. Něco pro ty co mají rádi dobrej říznej trash/death.

2 Marek

WAYD - The Ultimate Passion /Metal Age 98/

wayd - the ultimate passionPředně musím napsat, že tohle není zrovna lehce ztravitelný materiál. Jedná se sice o death metal, ale jde o jeho techničtější vyznavače. Jednotlivé kompozice jsou proloženy různými melodickými vyhrávkami, které zabřednou občas úplně jinam. Zkrátka to není jen o deathu. Dobře šlapající muzika ujede od původního nápadu až někam do oblasti jazzu a je to úplně v pohodě. Ono ani ten zpěv není žádný brutální murmur a když občas pomůže se svým hláskem Martina, hudba dostane zase nový rozměr. Podle mě velice moc dobré první CD. Slušný příslib. Zajímavá deska pro ty, kdo mají rádi technickou, melodickou a přitom poměrně tvrdou hudbu.

1- Marek

Band Contact: Richard Mayer, Prostějovská 28, 080 01 Prešov, Slovensko
Tel/fax: 0042/91/721223, 0042/91/48779

SIX DEGREES OF SEPARATION - Dark Ages /demo 97/

Kdo typoval podle názvu kapely doom, typoval celkem správně. Není to ale žádná nudná zdlouhavá nahrávka, nýbrž (to je slovo) docela fajnově znějící místy až rockem zavánějící muzika. Zpěvák (a současně basák) Radek pěje hlasem nebrutálním, ale libozvučně znějícím. K hudbě se to prostě hodí. Občas mu svým jemným hláskem pomůže i hostující Terezka ("Temptation", "Dark Ages"). Podle mě by místy neuškodil brutálnější pěvecký projev (např. ve skladbě "Fields Of Sorrow"), ale to je koneckonců věcí kapely. Jde prostě o pohodovou záležitost.

2 Marek

Band Contact: Redek Zábojník, Velký Ořechov 35, 763 07

DARK FUTURE - Empire Of Silence /demo 97/

Tak tahle kapela mě zaujala nejdřív na koncertech (viděl jsem snad tři) a celkem se mi ten jejich melodickej doom/death zamlouval. No, a tenhle demáč to jen potvrdil. Uznávám, že nahrávka není nic převratného ani světoborného, ale mě se "Empire Of Silence" jednoduše líbí. Skupina nepoužívá žádné klávesy či zpěvačky a je to dobře. (Možná trochu připomene starší tvorbu PARADISE LOST). Z dema prostě vyznívá radost z hraní. Alespoň podle mě. Akorát to logo bych vylepšil, chlapi! Jinak pohoda.

2- Marek

Band Contact: Petr Bučil, Bratronice 196, 273 63

ENDAYMYNION - Thy Art /demo 95/

Marek mi dal tuhle kazetu a pravil "zkus vo tom něco napsat". Ono se to řekne, ale když po celou dobu nahrávky se šíleně nudíte, díváte se do svoji sbírky kazet a vybíráte, čím si zpravíte chuť. Jediné klady tohoto dema spatřuji v celkovém zvuku a v booklatu..(hlavně děkovačka je dlouhá jak tejden před výplatou, ale to je samozřejmě věcí kapely samotné).
No, konečně se dostáváme k hudbě, která je dosti jednoduchá a hlavně ji kazí zpěv dívky jménem Jessica. Ve středních polohách se její hlásek ještě dá ustát, ale jak začne stoupat do závratných výšek, je konec. To ji však ještě vypomáhá se zpěvem (no spíše s šepotem) jeden z kytaristů (Athos), což je totální krok vedle. Všechny písně začínají pomalu, potom se lehce zrychlí, aby se pak vrátily opět do původního pomalého stádia. Tak to jde stále dokola. Opravdu nuda, nuda a zase nuda. Tihle Italové mě svým jazzdoomem nepřesvědčili. Snad příště...

4 Aleš

Band Contact: Marzola Giuliano v Altina /123/g30030 Favaro Veneto; Tel.: 041/630319

DARK FUTURE - River Of Hope /demo 99/

dark future - river of hopeKdyž jsem se poprvé podíval na obal této kazety, tak hned první, co mě napadlo, byla změna loga, kterou si Marek u kapely vyžádal nebo co...(viz jeho recenze na minulé demo "Empire Of The Silence"). Také obal se tentokrát vyvedl opravdu mimořádně, takže můžeme přejít k hudbě. Jestli někdo čekal nějaké romantické intro, bude asi překvapen, protože hned úvodní skladba "Stolen Wings" je řádně nabroušená a dává jasně najevo, jakým směrem se bude dál vyvíjet další tvorba DARK FUTURE (alespoň si to myslím). Po smršti chlapci zvolili instrumentálku "River Of Hope", která je předzvěstí dalšího běsnění v podobě skladby "The Final Days". Po doom/deathu ani památky (to jsem si říkal před otočením kazety). Na straně B však chlapci přece jen trochu zvolní, což mi připomíná předchozí demo. Abych to tedy shrnul: jsem si jist, že se DARK FUTURE posunuli o trochu dál, jsou vyhranější kapelou a myslím si, že si své příznivce určitě najdou, ovšem abych byl upřímný, předchozí demo se mi líbilo víc.

2 Aleš

Band Contact: Pavel Linc, Horní Bezděkov 5, 273 51 Unhošť; tel.: +420/312/699 529

ORK - Et A Novo Magico /tape 98 Pussy God Rec./

No podívejme, Radim alias Barbarüd to pěkně rozjel! Bulhaři ORK předkládají svoji novinku, která naprosto předčila minulou nahrávku "Slava Nam". Jejich hudba je samozřejmě postavená na black metalu, který je však obohacen velice "mystickými" (někdy až heavy metalovými) prvky. Nechybí ani akustické pasáže. Hned úvodní skladba "Existimationis Ad Solizium Par Tem" je pořádnou vichřicí, až mi běhá mráz po zádech. Co bych neměl opomenout je vokál řvouna jménem Count Vassilium. To, co předvádí, to je opravdu křik Satana!!! Jaké je však překvapení, když ve skladbě "Orkania" nechá vyniknout také svůj čistý vokál a věřte nezní to vůbec špatně. Při poslechu této kazety se určitě nebudete nudi. ORK mě velice překvapili a udělali velký krok dopředu. To potvrzuje i závěrečný hymnus "Et A Novo Magico Anello Est In Manus Ad Conte". Tak nějak hrají v pekle!!! VIVAT ET A NOVO MAGICO!!! Jsem opravdu zvědav na další zářez.

1- Aleš

Band Contact: ORK, P.O. Box 112, 2600 Dubniza, Bulgaria
(kazetu samozřejmě seženete také u Pussy God Rec.)